Kvalitātes solījums. Kopš 1845. gada.

Dalli Group ir ģimenes uzņēmums piektajā paaudzē, kas attīsta savus privātās preču zīmes un zīmolus, it īpaši Eiropā. Mēs apvienojam vairāk nekā 175 gadus ilgas tradīcijas, vērtības un sociālo atbildību ar uz nākotni vērstu uzņēmējdarbības sniegumu, vienmēr turot solījumu par nevainojamu kvalitāti.

 

Dalli portfelī esošie produkti aptver higiēnas preču un preču mājas kopšanai segmentus. Dalli Group pieder rūpnīcas un biroji Vācijā, Nīderlandē, Austrijā un Rumānijā, kur pašlaik strādā vairāk nekā 1750 darbinieku. Mūsu partneri ir zemo cenu mazumtirdzniecības ķēdes, aptiekas un lielveikali.

 

Ikdienā mēs apliecinām savu privāto zīmolu, kurus esam izveidojuši pēdējā gadsimta laikā, ražotāja statusu. Dalli produktu kvalitāti regulāri un atkārtoti apstiprina neatkarīgas pārbaudes iestādes un patērētāju žurnāli, piemēram, Stiftung Warentest (Vācija), Öko-Test (Vācija), Who (Apvienotā Karaliste), Consumentenbond (Nīderlande), OCU (Spānija), 60 miljoni de consommateurs (Francija/Šveice).

Lojalitāte un godprātība.

Mēs lepojamies, ka esam daļa no Dalli uzņēmuma, un ar mantojumu un sasniegumiem, kas gūti vairāk nekā 175 gadu laikā, un vēlamies turpināt kvalitātes uzturēšanas tradīciju.

Atbildība.

Mēs apzināmies savu paziņojumu, lēmumu un darbību ietekmi, tāpēc vienmēr rīkojamies uzmanīgi jebkurā mijiedarbībā.

Cieņa un novērtēšana.

Mēs atzīstam citu cilvēku nopelnus, pieņemam atšķirības un ātri un precīzi risinām neskaidrības.

Izmērāmi rezultāti.

Mūsu domāšana un rīcība ir vērsta uz risinājumiem, un mēs aktīvi iesaistāmies savu mērķu veiksmīgā sasniegšanā.

Mūsu klientu un partneru panākumi.

Mūsu darbības ir vērstas uz kvalitatīvu produktu un pakalpojumu nodrošināšanu, lai mūsu partneri un klienti varētu sasniegt savus mērķus.

Principi, kurus pielietojam uzņēmējdarbībā.

Dalli Group ir uz sniegumiem orientēts uzņēmums, kas izpaužas kā radīto un tirgos izplatīto produktu kvalitāte. Uzņēmuma galvenie mērķi ir klientu un patērētāju apmierinātība, darbinieku drošība un vides aizsardzība.

Klienti un patērētāji.

Uzņēmuma panākumi — gan šodien, gan nākotnē — balstās uz kvalitatīvu, uzticamu produktu izstrādi, kā arī to operatīvu piegādi jebkur un optimālos apstākļos.

Darbinieki.

Katra darbinieka individuālais sniegums savā amatā un komandas darbs nodrošina ilgtspējīgu peļņu. Vadītāji uzņemas atbildību par darbinieku apmācību un kvalifikāciju, stimulē viņu iesaistīšanos, uzrauga viņu sniegumu un atalgo viņu panākumus. Turklāt mēs ievērojam stingras procedūras un nepārtraukti uzlabojam darba drošību, lai novērstu nelaimes gadījumus un nodrošinātu mūsu darbinieku godprātību.

Vide.

Visu produktu ražošanā mēs rīkojamies atbildīgi pret dabu, pilnībā ievērojot spēkā esošos vides standartus.

Dalli, vairāk nekā 175 gadu vēsture

1845
1845

1845

Uzņēmums dibināts Štolbergā (Vācija). Ziepes – gan veļas mazgāšanai, gan personīgajai higiēnai – ražo tvaika katlos un pēc tam pārdod zirgu pajūgos.

1885
1885

1885

Veļas pulvera un ziepju pulvera ražošanas uzsākšana ar nosaukumu Dalli Soap. Ražošanas plūsmu nodrošina hidroturbīna.

1899
1899

1899

Dalli kļūst par neatkarīgu zīmolu, un 1890. gadā rūpnīcā tiek uzstādīta uzņēmuma pirmā tālruņa līnija.

1900+
1900+

1900. gadi

Uzņēmums pārceļas uz tā pašreizējo galveno mītni Štolbergā. Tiek iegādātas rakstāmmašīnas un nolīgts mārketinga speciālists.

1913
1913

1913

Rūpnieciskās masveida ražošanas sākums: pēc augstas veiktspējas tehnisko sistēmu iegādes no rūpnīcas pagalma izbrauc pirmais kravas automobilis ar Dalli produkciju. Uzņēmumā strādā 150 darbinieki.

1938
1938

1938

Divu ziepju rūpnīcu iegāde Berlīnē un Vīnē. Tagad uzņēmumā strādā vairāk nekā 700 darbinieki.

1960+
1960+

1960. gadi

Ienākšana privāto zīmolu tirgū: “Tandil” mazgāšanas līdzekļa zīmola tirdzniecības uzsākšana Ald lielveikalu ķēdēs.

1970+
1970+

1970. gadi

Privāto zīmolu attīstīšana un ieguldījumi Štolbergas rūpnīcā, lai uzbūvētu virtuvi, sociālo centru un bibliotēku.

1990+
1990+

1990. gadi

Produktu portfeļa paplašināšana, iegādājoties mazgāšanas līdzekļu uzņēmumus, rūpnīcas un zīmolus Nīderlandē.

1997
1997

1997

Skaistumkopšanas produktu klāsta izstrāde: Win Cosmetic (kosmētika un personīgās higiēnas līdzekļi) iegāde Flērshaimā-Dālshaimā (Vācija).

2001
2001

2001

Personīgās higiēnas līdzekļu klāsta izstrāde, izveidojot uzņēmumu Cult Cosmetic, kas darbojas Vainhaimā (Vācija).

2007
2007

2007

Ienākšana dabīgās kosmētikas tirgū: Zalchemendorfas (Vācija) uzņēmuma CEP iegāde.

2012
2012

2012

Jaunas veļas pulvera ražotnes iegāde Vartā (Austrija), tajā strādā vairāk nekā 60 darbinieki.

2015
2015

2015

Paplašināšanās Rumānijā: rūpnīcas iegāde un modernizācija Timišoarā, tajā strādā vairāk nekā 195 darbinieki.

2017
2017

2017

Izstrādājam savu zīmolu: Dash mazgāšanas līdzekļi Vācijā, Austrijā un Šveicē, kā arī Bonux 3in1 Austrumeiropas un Turcijas tirgos.