

Kvalitātes solījums. Kopš 1845. gada.
Dalli Group ir ģimenes uzņēmums piektajā paaudzē, kas attīsta savus privātās preču zīmes un zīmolus, it īpaši Eiropā. Mēs apvienojam vairāk nekā 175 gadus ilgas tradīcijas, vērtības un sociālo atbildību ar uz nākotni vērstu uzņēmējdarbības sniegumu, vienmēr turot solījumu par nevainojamu kvalitāti.
Dalli portfelī esošie produkti aptver higiēnas preču un preču mājas kopšanai segmentus. Dalli Group pieder rūpnīcas un biroji Vācijā, Nīderlandē, Austrijā un Rumānijā, kur pašlaik strādā vairāk nekā 1750 darbinieku. Mūsu partneri ir zemo cenu mazumtirdzniecības ķēdes, aptiekas un lielveikali.
Ikdienā mēs apliecinām savu privāto zīmolu, kurus esam izveidojuši pēdējā gadsimta laikā, ražotāja statusu. Dalli produktu kvalitāti regulāri un atkārtoti apstiprina neatkarīgas pārbaudes iestādes un patērētāju žurnāli, piemēram, Stiftung Warentest (Vācija), Öko-Test (Vācija), Who (Apvienotā Karaliste), Consumentenbond (Nīderlande), OCU (Spānija), 60 miljoni de consommateurs (Francija/Šveice).
Lojalitāte un godprātība.
Mēs lepojamies, ka esam daļa no Dalli uzņēmuma, un ar mantojumu un sasniegumiem, kas gūti vairāk nekā 175 gadu laikā, un vēlamies turpināt kvalitātes uzturēšanas tradīciju.
Atbildība.
Mēs apzināmies savu paziņojumu, lēmumu un darbību ietekmi, tāpēc vienmēr rīkojamies uzmanīgi jebkurā mijiedarbībā.
Cieņa un novērtēšana.
Mēs atzīstam citu cilvēku nopelnus, pieņemam atšķirības un ātri un precīzi risinām neskaidrības.
Izmērāmi rezultāti.
Mūsu domāšana un rīcība ir vērsta uz risinājumiem, un mēs aktīvi iesaistāmies savu mērķu veiksmīgā sasniegšanā.
Mūsu klientu un partneru panākumi.
Mūsu darbības ir vērstas uz kvalitatīvu produktu un pakalpojumu nodrošināšanu, lai mūsu partneri un klienti varētu sasniegt savus mērķus.
Principi, kurus pielietojam uzņēmējdarbībā.
Dalli Group ir uz sniegumiem orientēts uzņēmums, kas izpaužas kā radīto un tirgos izplatīto produktu kvalitāte. Uzņēmuma galvenie mērķi ir klientu un patērētāju apmierinātība, darbinieku drošība un vides aizsardzība.
Klienti un patērētāji.
Uzņēmuma panākumi — gan šodien, gan nākotnē — balstās uz kvalitatīvu, uzticamu produktu izstrādi, kā arī to operatīvu piegādi jebkur un optimālos apstākļos.
Darbinieki.
Katra darbinieka individuālais sniegums savā amatā un komandas darbs nodrošina ilgtspējīgu peļņu. Vadītāji uzņemas atbildību par darbinieku apmācību un kvalifikāciju, stimulē viņu iesaistīšanos, uzrauga viņu sniegumu un atalgo viņu panākumus. Turklāt mēs ievērojam stingras procedūras un nepārtraukti uzlabojam darba drošību, lai novērstu nelaimes gadījumus un nodrošinātu mūsu darbinieku godprātību.
Vide.
Visu produktu ražošanā mēs rīkojamies atbildīgi pret dabu, pilnībā ievērojot spēkā esošos vides standartus.
Dalli, vairāk nekā 175 gadu vēsture
1845
Uzņēmums dibināts Štolbergā (Vācija). Ziepes – gan veļas mazgāšanai, gan personīgajai higiēnai – ražo tvaika katlos un pēc tam pārdod zirgu pajūgos.
1885
1899
Dalli kļūst par neatkarīgu zīmolu, un 1890. gadā rūpnīcā tiek uzstādīta uzņēmuma pirmā tālruņa līnija.
1900. gadi
Uzņēmums pārceļas uz tā pašreizējo galveno mītni Štolbergā. Tiek iegādātas rakstāmmašīnas un nolīgts mārketinga speciālists.
1913
Rūpnieciskās masveida ražošanas sākums: pēc augstas veiktspējas tehnisko sistēmu iegādes no rūpnīcas pagalma izbrauc pirmais kravas automobilis ar Dalli produkciju. Uzņēmumā strādā 150 darbinieki.
1938
Divu ziepju rūpnīcu iegāde Berlīnē un Vīnē. Tagad uzņēmumā strādā vairāk nekā 700 darbinieki.
1960. gadi
1970. gadi
Privāto zīmolu attīstīšana un ieguldījumi Štolbergas rūpnīcā, lai uzbūvētu virtuvi, sociālo centru un bibliotēku.
1990. gadi
1997
Skaistumkopšanas produktu klāsta izstrāde: Win Cosmetic (kosmētika un personīgās higiēnas līdzekļi) iegāde Flērshaimā-Dālshaimā (Vācija).
2001
Personīgās higiēnas līdzekļu klāsta izstrāde, izveidojot uzņēmumu Cult Cosmetic, kas darbojas Vainhaimā (Vācija).
2007
Ienākšana dabīgās kosmētikas tirgū: Zalchemendorfas (Vācija) uzņēmuma CEP iegāde.
2012
Jaunas veļas pulvera ražotnes iegāde Vartā (Austrija), tajā strādā vairāk nekā 60 darbinieki.
2015
Paplašināšanās Rumānijā: rūpnīcas iegāde un modernizācija Timišoarā, tajā strādā vairāk nekā 195 darbinieki.
2017
Izstrādājam savu zīmolu: Dash mazgāšanas līdzekļi Vācijā, Austrijā un Šveicē, kā arī Bonux 3in1 Austrumeiropas un Turcijas tirgos.